הדפסת עמוד זה

בהצלחה בהמשך הדרך: אפרת אהרוני, מנהלת תכנית שיבולים, במכתב פרידה מרגש

ארבע שנים לאחר שהוקמה תכנית שיבולים – להשתתפות חניכים עם מוגבלות במכינות, מנהלת התכנית אפרת אהרוני מסכמת תקופה ומעבירה את מקל הניהול לזאב סלע, שהיה בשנים האחרונות רכז פיתוח הידע של התכנית. "גאה להיות חלק בהפיכת עולם המכינות למקום בו אנשים עם מוגבלות הם חלק מהנוף הטבעי"

כל מה שחשוב, חדש ומעניין בעולם המכינות!

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים אישיים לדוא"ל שלכם.

חניכים, בוגרים, צוותים ושותפים יקרים,

הגיעה העת שלי להיפרד, ולהמשיך הלאה. אחרי 4  שנים בתכנית שיבולים אני מסיימת את תפקידי ומעבירה את ניהול התכנית לידיו הנאמנות של זאב. בתפקידי החדש אמשיך ללוות את התכנית מטעם הג'וינט, כך שזאת פרידה חלקית.

במשך 4 שנותיי בתכנית, נחשפתי לעולם המכינות, עולם מסעיר ומרגש. פגשתי אנשים שכל יום קמים כדי לעשות כאן טוב במדינה שלנו, אנשים שמאמינים שיש מקום לכל אדם באשר הוא. אני גאה להיות חלק בהפיכת עולם המכינות למקום בו אנשים עם מוגבלות הם חלק מהנוף הטבעי.

אני מלאת גאווה כשאני רואה את הבוגרים שלנו, משתלבים בהתנדבות בתפקידי מפתח בצבא (יש לנו כבר שתי בוגרות קצינות!), וחלקם כבר מתחילים את דרכם העצמאית באזרחות.

אין ספק ש-4 השנים האלה היו שנים מעצבות עבורי, למדתי מכל אחד ואחת מכם.

תודה לכל צוות מועצת המכינות. הייתם בית עבורי, כבר מתגעגעת.. תודה לכל שותפי התכנית - שהאירו, ליוו, דייקו, ועזרו לנו לעשות עוד צעד לעבר חברה שיוויונית ומכילה יותר.ותודה אחרונה לנועה וזאב, הצוות שלי, כל זה לא היה קורה בלעדיהם.

ברוח התקופה, שולחת חיבוק וירטואלי חזק לכולם!

אפרת