הדפסת עמוד זה

גם בתש"פ: רצים קדימה בתנועת בארצנו - תנועת ההתיישבות של בוגרי המכינות הקדם צבאיות

בשותפות עם קק"ל, 'בארצנו' - תנועת ההתיישבות של בוגרי המכינות ממשיכה ליזום אירועים ולהוביל מהלכים שיחשפו את ההזדמנויות בפריפריה לצעירים. מהשקת "שביל הנגב המערבי", דרך שיתופי פעולה התיישבותיים בנגב ובגליל, ועד "האקתון ערים צעירות" - צוות 'בארצנו' מסכם שנה עמוסה 

כל מה שחשוב, חדש ומעניין בעולם המכינות!

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים אישיים לדוא"ל שלכם.

שנת תש"פ היתה שנת הקפיצה של תנועת 'בארצנו': בתחילת השנה גייסנו צוות מנצח מכל חלקי הארץ והתחלנו לפעול על מנת לקדם התיישבות של צעירים בנגב ובגליל. התחלנו את השנה עם הפנינג ענק של "שביל הנגב המערבי", יוזמה מקסימה של 2 צעירות מגרעין החיילים בכרם שלום ששמחנו לשתף איתן פעולה בהרצת הפרויקט המדהים שלהן. גייסנו והפעלנו את תוכנית המלגות אפ"ק עם סטודנטים וסטודנטיות שלנו שהפיצו את בשורות הנגב והגליל בקמפוסים ברחבי הארץ.

שיווקנו פרויקטים קהילתיים בערד ובחצור הגלילית והפנינו אלפי מתעניינים להתיישבות הכפרית מהצפון עד הדרום. הפקנו את האקתון ההתיישבות הווירטואלי הראשון - "האקתון ערים צעירות" כשביחד עם עשרות משתתפים ניסינו לפצח את גורמי המשיכה של צעירים לעיירות הנגב והגליל.

 שנת תש"פ היתה שנת הקפיצה של תנועת 'בארצנו'

את השנה אנו מסיימים עם גיוסים מוצלחים לתוכנית פורום 'עמלי' של צעירים לעבודה בחקלאות ותוכניות מיזם חריש בשער הנגב ובגליל העליון ותוכנית דרך הנגב ברמת הנגב, לצעירים שהולכים לעבוד בחינוך ועם שיתופי פעולה מצויינים עם עוד שותפים רבים וטובים לדרך.

כמו כולם, נאלצנו להתמודד עם הקורונה ועם ההשפעות הקשות שלה על כל תוכניות הקליטה. הקורונה היא ללא ספק אתגר מאוד מורכב אבל גם למדנו ממנה את היתרונות החד משמעיים למגורים בפריפריה ולתמיכה הקהילתית ואנו מזהים את הדחיפה שהיא נתנה ללא מעט משפחות לעשות את הצעד הכל כך חכם ולעזוב את הצפיפות והלחץ לטובת אורח חיים רגוע ובריא יותר בנגב ובגליל.

87044455 519586065354734 5844713134165590016 o

ארכיונים קשורים